Sabotage

Idag var mina kläder lite intressanta, typ The Plack Parade/skoluniform, lovar :D.
Mer om skoluniformer i ett annat inlägg btw...

Så, idag fick Madde och jag den brillianta idén att åka två på en longboard ner för den brantaste backen på väg till Ica (som inte öppnade förrens 11! D:).
Jag stod längst fram, och Madde typ 'SVÄNG!!!', jag bara 'sväng...?', och vi började typ fartvobbla och kraschade precis framför nåfra 8:or som hade brand-information (Y).
Sen tog det EN TIMME att få det rengjort för skolsköterskan på skolan är ständigt frånvarande och typ kaos och kåst och borta och blablabla.
Men nu är mitt köttiga sår på knät ihoptejpat.

Blod är vackert.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ajajajaj :o Jag har gjort liknande saker genom åren, både med kickboard, skateboard och cykel x_x Vi kan vara best på sånt tillsammans? :D



Sv: Good :D



Det är ju din förtjänst ;D

2009-08-31 @ 19:17:37
URL: http://castrid.blogg.se/
Postat av: Erika

har du en black parade-jacka? O_O <3



BLÄ. Stackare Jag hatar blod D:

2009-08-31 @ 20:35:21
URL: http://ifyoucouldseeintomysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0