Djävulens advokat

Jag har tänkt se den jättelänge, och den gick på 6:an idag så (Y).
Den var faktiskt bra! Men lite långtråkig. Och jag kan inte bestämma mig för om jag gillar slutet eller inte...

Filmen handlar om Kevin, som är en framgångsik advokat och bor med sin fru i Florida. Han blir erbjuden en tjänst i New York och de flyttar dit. Men Kevins fru upplever konstiga saker i den nya staden, och Kevins chef är minst sagt mystisk...

Keanu Reeves (The Matrix, Farligt Begär, Constantine) är ju med! Och Al Pacino... om jag ska vara ärlig så är det här den första filmen med honom jag har sett O_O. Han är bra :D Jag har velat se något med honom sen Joey ska spela hans rumpa i Vänner ^^.
Jeffrey Jones som spelar i Sleepy Hollow! :D Men han var inte så bra... :(



The Devil's Advocate


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0